„DAKAR“ 1989 – 11. ročník
Pro tento ročník byla uplatněna nová pravidla. Bohužel tato změna mimo jiné postihla kategorii kamionů. Po loňské havárii vozu DAF byla zcela nelogicky zrušena kategorie, v níž byly ztráty za celé trvání soutěže nejmenší.
Nákladní automobily se na startu objevily pouze v roli doprovodných vozidel. Naše kamiony se však ze soutěže v žádném případě nevytratily. Naopak. Jejich dosavadní úspěchy byly důvodem, že se právě vozy Tatra staly doprovodnými vozy pořadatelské organizace TSO. Mezi těmito kamiony se objevila znovu Tatra 815 8×8 s posádkou Kahánek, Buchtyár, Ing. Kalina. Ostatní vozy Tatra jely v roli doprovodných vozidel řady zahraničních týmů. Zapomenout ovšem nesmíme ani na LIAZ. Kamiony této značky jely rovněž v barvách řady zahraničních účastníků.
Všechny naše vozy obstály v úloze doprovodných vozidel na výbornou a celou trasu rallye absolvovaly bez vážnějších problémů. Pro příští ročník se již opět počítalo s účastí kamionů přímo v soutěži a proto se naši jezdci začali hned po skončení tohoto ročníku připravovat na účast v roce 1990. Na startu přece nemohly naše vozy chybět.